2011-12-12 ? 16:45:40

@Theas place!!

Just nu sitter jag och mobilbloggar hemma hos Thea. Hon sitter och gör en header till mig typ... Jaja, hon gör iaf headers!! Jag kommer nog sluta blogga eftersom ingen läser min blogg, vilket är tråkit. Statistiken är på lägsta nivå och just nu har jag bah en läsare om dan, katastrof! Skärp er!! Jag tänkte vara snäll o göra "this or that" om jag har tillgång till data.. Eller så kan jag ju prova på mobilen, fast det kommer inte gå.. På talangjakten på Gunnorp har ja o Thea planerat vad vi ska göra, hoppas bara att Alice och Ebba går med på de!! ALICE O EBBA OM NI SER DEHÄR SÅ KOMMENTERA "VAD" okeyy!!! ;) puss på rumpan!!

Kommentarer
Anonym

INTE ta bort bloggen! :o♥

2011-12-12 @ 18:46:34
alicr<3

Länka den på fb då??? :D<3

2011-12-21 @ 13:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild