2011-11-27 ? 19:51:49

Dag 1- Någon Jag Saknar♥

Det tog lång tid för mig att bestämma mig. Om jag skulle ta någon som finns här eller i himmelen. Jag valde någon i himmelen, Pirat. Han var min bästa kompis, fast jag bara var skötare på honom i ett och ett halvt år. Jag kommer ihåg att jag brukade sitta under hans krubba och prata med honom klockan 2 på måndagar. Det var den enda dag jag kunde vara där tidigt. Sen glömmer man ju inte Pirat i första taget, alla minns nog hans söta, snälla ögon och hans nyfikna, silkeslena mule. Alla hade nog ett speciellt minne med honom. Tyvärr fick jag bara rida honom 4 gånger, och den första var på en tävling(handy Horse). Jag och Clara kom nästan sist men vad gjore det när man fick sitta på sin favorit. Sista gången som jag skulle ha fått ridit honom bytte jag bort honom mot Biztro, och jag hoppas att jag ALDRIG ska göra ett sånt misstag igen. Men nu hoppas jag att Pirat mår bra och galopperar på Trapalanda med alla andra ponnysar och hästar som hade samma öde som Pirat.


R.I.P Skattgårds Pirat, Vi kommer alltid minnas dig som en stjärna ♥





Jag kommer ihåg att min ridlärare sa: "Jag tycker så synd om dig och Clara, att det skulle hända just er" ♥

Kommentarer
beste ven <3

:'( <3

2011-11-28 @ 16:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild