2011-12-09 ? 19:41:38

Whiihooo ^^

Just nu sitter jag vid fejjan och kollar upp det. Ska snart ner till dushen och dusha av mig hästlukten. Idag red jag Mr. Bean och det gick väl sådär. Han var rätt så laddad, och tillslut blev det väl för mycket så han fjuttade iväg med ett jättebocksprång, och så "tjoff" ramlade Olivia ner på backen och rullade runt... Haha, rätt åt mig vaa??? Aja, ingen blogglust, fast jag har ju inte tillgång till datan nu, jag har ju träning och läxor att tänka på. O såklart Sims ^^ Fast om jag ska blogga mera så vill det till att ni kommenterar.. och statistiken har sjunkigt rejält.. Fats det beror nog på att jag inte bloggar... Aja, ska registrera mig på YouTube nu, ladda upp några filmer och kanske ladda upp dom på bloggen, vi får väl se ;)


Puss på rumpan// Oliviaaa
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild