2011-11-30 ? 15:41:11

Ny skola, I'm NOT COMING

hejhej! Strax(okej, om två timmar men men) ska jag på öppet hus med Bosse och ev. Alice. Vi ska kolla på Primaskolan, i Farsta. Efter det ska jag sticka till stallet, så det kommer att bli rätt så stressigt. Sen kan jag ju oxå säga att jag har mejlat till den dära jäääävla Ulla, och hoppas att vi får våra pengar och belöningar(annars strejkar vi :D). Just nu gör jag väl ingenting, men här kommer Veckans Planer!:


ONÖDIG BLOGGNING!!
Idag var skolan trååk(som den brukar vara) och maten var inge god. Den här dan har inte gått bra man jag hoppas att det får en vändning och blir bra senare ikväll. Just nu städar jag rummet, och det går väl sådär. Ingen mästerstäde precis. Just nu längtar jag tillbaks till Gunnorp som FAN och jag vill bara att det ska bli sommar och att det ska bli Gunnorp igen. Jag kommer aldrig glömma Canton heller för den delen, hur sööt han saktiskt var!! sötare än Knut iallafall... Nu ska jag fortsätta på "10 dagar" så ett nytt inlägg kommer snart!
image description
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild